|
|
Subtotaal | €0,00 |
Wijzigen Afrekenen | |
FAQ's
VEEL GESTELDE VRAGEN AAN DE SCHMINKWEBSHOP:
VRAGEN OVER DE NIEUWE WET MET BETREKKING TOT DE MICROPLASTICS
VRAGEN OVER DE PRODUCTEN:
Is de schmink veilig ?
De schminkproducten die verkocht worden door de SchminkWebshop is getest en voldoet aan alle wettelijke eisen.
Dit wil niet zeggen dat je er niet allergisch voor kunt zijn.
De PartyXplosion schmink bevat extra veel pigment waardoor de kleur intensiever is.
Ook de kleur 040 Cerise van Superstar bevat veel kleurstof, wees daarom voorzichtig om met deze kleur bij jonge kinderen een basis aan te brengen.
Door de vele pigmenten kunnen er wel eerder reacties optreden omdat er meer stof in zit waar je allergisch voor kunt zijn.
Gelukkig komen allergieën weinig voor.
Samenstelling & Gluten:
Zowel Superstar als PartyXplosion schmink bevatten GEEN Gluten.
Meer informatie over de samenstelling van Superstar schmink vind je hier
Hoe moet ik de schmink verwijderen van het gezicht ?
Gebruik geen kant-en-klare vochtige reinigingsdoekjes, babydoekjes, snoetenpoetsers etc. Gebruik geen afschmink die was en/of olie bevat, daardoor hecht de schmink juist aan de huid. Niet hard wrijven of boenen, daardoor trekt de schmink juist in de huid.
De Superstar Make up Eraser black is ideaal voor het verwijderen van schmink. Maak het doekje nat met water en gebruik eventueel wat zachte zeep. Veeg deze zacht over de geschminkte huid om de schmink te verwijderen. Pas daarna kun je reinigingsdoekjes of babydoekjes gebruiken of afschminkolie. Ook met zeepvrije baywasgel gaat de schmink er heel gemakkelijk af.
Klik hier voor filmpje
Welke kleuren zijn er gebruikt voor de schminkmodellen op deze site en die van Colours Grime en Visagie ?
Je kunt de verschillende kleuren in de webshop aanklikken; bij veel kleuren staat er een foto waarbij de betreffende kleur gebruikt is.
Verder is er ook nog de pagina waar complete modellen toegelicht staan.
Wat is het verschil tussen de soorten glitters ?
De SchminkWebshop heeft verschillende soorten glitters in het assortiment:
De glittergel van Superstar; dit is een glitter opgelost in gel die je het beste aan kunt brengen met de achterkant van de penseel
De Sparkling glitter; dit is een losse glitter in een flesje met een hele kleine opening.
Je laat het kind achterover hangen en tikt voorzichtig op de achterkant van het flesje, hierdoor komt er een fijne waas van glitter op het gezicht. De glitter blijft vanzelf plakken door de statische elektriciteit. De schmink hoeft dus niet per sé nat te zijn.
De SchminkWebshop Bling Bling dit is een glittergel in een flesje met een kleine opening. Hiermee kun je hele fijne lijntjes maken of kleine stipjes zetten.
De chuncky glitter zijn losse glitterdeeltjes va nverschillende afmetingen. Deze kun je met de Superstar glitter(less)gel aanbrengen, kijk wel uit, deze glitter mag echt niet in de ogen komen!
Kan ik verschillende merken door elkaar gebruiken ?
Zolang je allemaal waterschmink gebruikt, kun je alle merken schmink door elkaar gebruiken.
VRAGEN OVER DE WEBSITE:
Hoe kan ik een kadobon krijgen?
Anders dan de naam suggereert zijn dit geen kortingcodes of klantenkortingen.
De kadobonnen zijn alleen te gebruiken als je van iemand anders een kadobon hebt gekregen om te besteden in de Webshop.
Je krijgt dan een code die je hier in kunt vullen
Zijn de producten op voorraad ?
Ja, alle producten die je kan bestellen zijn op voorraad. Als een product op is, dan kun je het niet meer in uw winkelwagentje leggen.
Alle bestellingen worden dus direct verzonden nadat ze betaald zijn.
Als u Ideal gebruikt en je bestelling doet vóór 16.00 dan wordt je pakje dezelfde (werk)dag verzonden.
Hoe hoog zijn de verzendkosten ?
Kijk hier voor de verzendkosten
Moet ik thuis zijn als mijn bestelling bezorgd wordt ?
Je postpakket wordt in principe zo verzonden dat de postbode het alleen op het huisadres mag afgeven, je moet dus thuis zijn.
Als je niet thuis bent, ligt er een briefje in de bus dat je het pakje op kunt halen op het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt.
Je kunt eventueel een ander verzendadres opgeven waar wel iemand aanwezig is, of aanklikken dat je pakje ook bij de buren afgegeven mag worden.
Ik kan niet aangeven bij welke buren dit gebeurt, de postbezorger kijkt wie er thuis is.
Ook andere aanwijzingen kan ik niet doorgeven.
Voor pakketten met een waarde boven de € 150,- moet je tekenen en deze kunnen niet bij de buren afgegeven worden.
Pakketten worden ook op zaterdag bezorgd, behalve op bedrijventerreinen, daar wordt het pakket de maandag erop aangeboden.
Je kunt ook je pakket meteen laten bezorgen op een PostNL afhaallokatie, je kiest dan afhaalpunt bij je in de buurt tijdens het bestelproces.
Dit in Nederland en België.
Als het mogelijk is versturen we kleinere orders als brievenbuspost of brievenbuspakket met een tracking code, dan hoef je uiteraard niet thuis te zijn.
Krijg ik een factuur?
Uit milieu en kosten oogpunt sturen wij geen gedrukte factuur mee met de bestelling.
In de bevestigingsmail staat een link waar je de factuur kunt downloaden.
Wil je later je factuur nog opvragen, dan kan je eventueel inloggen in je klantenaccount, of even een berichtje sturen, dan krijg je de link nogmaals toegestuurd.
Ik ben ingelogd als geregistreerde klant en tijdens het bestelproces moet ik toch mijn klantgegevens invullen, hoe kan dit ?
Als je ingelogd bent, is dit voor een bepaalde tijdsduur.
Als je dus te lang wacht met het doen van je bestelling, dan ben je automatisch weer uitgelogd.
Je kunt het beste inloggen als het winkelmandje gevuld is.
Waarom zou ik mij registreren als klant ?
Je kunt bestellen als gast of je kunt een account aanmaken.
Wanneer je een account hebt, kun je een volgende keer inloggen en hoef je niet opnieuw je gegevens in te vullen.
Verder kun je het orderoverzicht bekijken en de status van je order zien en oudere facturen downloaden.
Ik doe verder niets met je gegevens en deze worden zeker niet verstrekt aan derden.
Je wachtwoord is voor mij niet zichtbaar.
Als zakelijke klant moet ik mijn BTW en KVK nummer invullen.
Ik heb dit niet of wil dit niet; Wat nu ?
Het systeem wat de SchminkWebshop gebruikt wordt door meer webshops gebruikt.
Ik doe helemaal niets met die nummers en je hoeft ze van mij niet in te vullen.
Je kunt gewoon een streepje of alleen maar nullen invullen.
Intracommunautaire levering
Als er goederen worden verhandeld tussen verschillende landen binnen de Europese Unie, dan kan er sprake zijn van een intracommunautaire levering. Een intracommunautaire levering is een levering van goederen door een een btw-plichtige leverancier gevestigd in een EU-land aan een btw-plichtige afnemer gevestigd in een ander EU-land.
Bent je een btw-plichtige ondernemer gevestigd in een EU-land en niet zijnde Nederland, dan kunt je bij Superstar België / SchminkWebshop Colours eenvoudig je bestelling doen als intracommunautaire aankoop.
Je klikt dan aan "bestellen als bedrijf" en vult de bedrijfsnaam en BTW gegevens in
Intracommunautaire levering betekent dat je geen BTW hoeft te betalen, je bent wel verplicht dit in uw eigen land op te geven in je belastingaangifte.
Sinds maart 2017 gaat dit proces automatisch, je BTW nummer wordt gecontroleerd op geldigheid en er wordt gecontroleerd of de order ook inderdaad in het buitenland bezorgd wordt.
SchminkWebshop Colours is verplicht de gegevens te checken, mocht achteraf blijken dat je de opgegeven BTW gegevens toch niet bij je bedrijf horen, dan behoud ik mij het recht voor om alsnog de BTW in rekening te brengen.
Ik heb mijn bestelling verstuurd en ben iets vergeten; kan dit toegevoegd worden ?
Stuur mij even een email met het betreffende product wat je vergeten bent.
Als je order nog niet betaald is, kan ik het gewoon toevoegen op de factuur. Als je al afgerekend hebt, dan maak ik een nieuwe order voor je aan, zonder verzendkosten.
Bij de bevestigings e-mail vindt je dan een link waarmee je alsnog via iDEAL kunt betalen.
Als je la betaald hebt, neem dan even via de telefoon of email contact op.
Ik heb betaald met iDEAL en krijg een foutmelding
Helaas is er wel eens storing bij iDEAL of maak je zelf het betaalproces niet helemaal goed af, je moet bijvoorbeeld ook op voltooien klikken na de betaling.
De order komt wel altijd bij mij binnen en ik kan in het systeem van iDEAL zien dat je gewoon betaald hebt.
Ik voltooi de order dan en stuur je alsnog een bevestiging, je hoeft nooit bang te zijn dat je geld zomaar verdwijnt.
Ik heb besteld en betaald en geen bevestiging of andere berichten gekregen
Het kan zijn dat je tijdens het bestellen zelf een foutief email adres hebt ingevuld, in dat geval krijg je dus geen bevestiging.
Stuur mij even een berichtje en dan kijk ik het voor je na en pas het aan.
Bij sommige email accounts staat de spamfilter erg streng ingesteld en komt de mail in de spambox. Kijk dus altijd eerst even daar.
Zijn mijn persoonsgegevens veilig bij de SchminkWebshop?
Ja, deze website werkt met een SSL Certificaat, dit is de hoogste beveiliging die er is.
Je gegevens worden versleuteld en zijn dus niet zomaar te hacken.
Verder worden je gegevens ook aan NIEMAND ter beschikking gesteld en krijg je alleen een nieuwsbrief als je dit zelf aangegeven hebt.